Home | Forum | Informatie

Gebruiker opties
Registreren--Inloggen

Forum Overzicht>>kletspraat>>Marian

Nieuwe discussie starten-Antwoord

Auteur
Rank:
Groep: members
IP Logged

PM ID: 8180
PM [wimenmar]

Last replied to on Mon Apr 30, 2018 12:47:10
Wijzig Post|Quote
mijn vrouw Marian heeft sinds 8 weken enorme uitvallen en veel verschijnselen van de conversiestoornis.afgelopen donderdag is ze voor de eerste sessie naar het HSK geweest in Woerden.Al heel snel komen er verbeteringen , maar het lopen is nu bijna onmogelijk.ook heeft ze vreemde waarnemingen en ziet ze dingen die er niet zijn.ze is nu behoorlijk in paniek. de laatste weken hebben we zo slecht geslapen , zodat we beide aan ons plafond zitten en uitgeput zijn.Mar en ik zijn er van overtuigd dat de hypnose therapie werkt , alleen het lopen is echt een ellende . We wonen in een dijkhuis met trapjes en opstapjes , die er voor zorgen dat de mobiliteit  nog slechte wordt.we maken ons zorgen. HSK is er wel heel positief over dat de klachten uiteindelijk gaan verdwijnen .MvgrWillem  

Flappie1
Rank:
IP Logged
Posted at Sun Apr 29, 2018 17:14:53
Wijzig bericht|Quote
-

wimenmar
Rank:
IP Logged
PM ID: 8180
[PM wimenmar]

Posted at Mon Apr 30, 2018 09:23:14
Wijzig bericht|Quote

Dank je wel 'Flappie'' voor je reactie , Mar slikt geen medicijnen maar ik denk ook dat het gebrek aan slaap de waanbeelden veroorzaken.     Vannacht hebben we een goeie nacht gehad en kijken welke reactie ze hierop heeft.

mvgr

Willem

Flappie1
Rank:
IP Logged
Posted at Mon Apr 30, 2018 12:47:10
Wijzig bericht|Quote
-

Pagina: 1